مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با سامانه 2020 درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند.

در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات غیر حضوری، مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ به خدمات مختلفی مانند: خرید و تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، اطلاع از حجم و زمان باقیمانده سرویس و پشتیبانی دسترسی داشته باشند.
همچنین مشتریان علاوه بر شماره گیری ۲۰۲۰ از طریق تلفن ثابت، می توانند از طریق کد دستوری #۲۰۲۰* و یا از طریق سایت adsl.tci.ir از خدمات مختلف ارائه شده استفاده نمایند.

(Visited 20 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد