رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: موضوع رمز ارز‌ها در مجلس رها نشده است و ما به دنبال ساماندهی آن هستیم تا این موضوع، قانونمند شود.

مجتبی توانگر درباره اقدامات مجلس برای ساماندهی موضوع رمزارزها، اظهار داشت: ما در کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی در تلاش هستیم که نگاهی که اکنون به رمز ارز‌ها وجود دارد، یعنی فقط موضوع استخراج و ماینینگ را به سایر حوزه‌ها نیز بسط دهیم. البته این نگاه هنوز نهادینه نشده است.نماینده مردم تهران: ساماندهی رمز ارز‌ها پیگیری می‌شود

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین گزارش ماده ۴۵ درباره رمز ارز‌ها در کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود: هر چند این گزارش در کمیته اقتصاد دیجیتال تدوین و پس از بررسی در کمیسیون اقتصادی در صحن مجلس مطرح شد، اما بانک مرکزی و نهاد‌های امنیتی نسبت به آن انتقاداتی داشتند.

وی اضافه کرد: موضوع رمز ارز‌ها در مجلس رها نشده است و ما به دنبال ساماندهی آن هستیم. صاحب‌نظران و کارشناسان، پیگیر آن هستند که این موضوع، قانونمند شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ما در مجلس برای شنیدن نظرات کارشناسی گوش شنوا داریم، تصریح کرد: اقناع ابعاد موضوع رمز ارز‌ها برای نهاد‌های بانکی و امنیتی کشور کاری جدی است و باید به این نکته توجه شود که اگر قانونگذاری صورت گیرد، اما در این راستا کار کارشناسی انجام نشود، نتیجه نخواهد داد. همچنین اگر قانونی مصوب شود و در نهاد‌های حاکمیتی درباره آن اجماعی نباشد، اجرایی نخواهد شد. دغدغه کنونی ما اقناع نهاد‌های مختلف در این‌باره است./خانه ملت

(Visited 20 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, ایران, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد