حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: پرسنل بهشت حضرت زهرا(س) تاریخ ساز شدند.

صبح امروز و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) پرسنل و مدیران سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در مراسمی با حضور در صحن امام خمینی(ره) مرقد مبارک ایشان را گل باران کردند.
از دیگر بخش‌های این جشن، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی و مداحی امیر نعیمی از مداحان کشور بود.
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در این مراسم خطاب به پرسنل بهشت حضرت زهرا(س) گفت: بارها می‌خواستم از پرسنل فعال، عالم، خستگی ناپذیر و بسیار زحمت کش بهشت حضرت زهرا تقدیر و تشکر کنم و دست یک یک برادران عزیز و چادر نورانی خواهرانم را می‌بوسیدم و از زحماتی که بخصوص در این دو سال کشیدند از صمیم دل قدردانی می‌کردم.
این کارشناس امور دینی با بیان این مطلب که خداوند منان هرگز زحمات شما را فراموش نمی‌کند، افزود: پرسنل بهشت حضرت زهرا(س) تاریخ ساز شدند و جایگاه والایی در میان همه مردم پیدا کردند.
وی با تاکید بر اینکه پرسنل این مجموعه دیگر پرسنل سابق نیستند، گفت: عزیزان ما در این مجموعه فداکاری‌هایی کردند که نمونه آن را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در خاتمه ضمن اینکه ما از شما در آن دنیا طلب شفاعت می‌کنیم، گفت: سعادتی بود که در این روز بسیار بسیار مبارک خدمت شما عزیزان رسیدیم و توفیق قدردانی را به دست آوردیم.

(Visited 16 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد