مدیرعامل بانک رفاه کارگران فرآیند پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

 اسماعیل لله‌گانی با بیان اینکه در راستای دستورات رئیس‌جمهوری به مدیران عامل بانک‌ها و تاکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد، پرداخت این تسهیلات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است، افزود: فرآیند پرداخت این تسهیلات کاملا مکانیزه و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به حضور بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی در شعب بانک رفاه نیست. به‌گفته وی، این تسهیلات براساس اولویت‌های مربوطه و بر مبنای ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود.

لله‌گانی از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت درخواست تسهیلات بازنشستگان خبر داد و گفت: این سامانه در مشارکت با کانون‌های بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران ایجاد شده و فرآیند پرداخت تسهیلات از طریق آن اجرایی می‌شود.

وی افزود: بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی به‌منظور بهره‌برداری از تسهیلات بانک رفاه کارگران باید به کانون بازنشستگی متبوع مراجعه و از طریق کانون نسبت به ثبت درخواست تسهیلات خود اقدام کنند. للـه‌گانی با بیان اینکه، هفته گذشته بخشنامه تسهیل پرداخت تسهیلات خرد به تمامی شعب بانک ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: در نشست‌هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه نیز که چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته پیش برگزار شد، این بخشنامه تشریح و مدیران صف کاملا با نحوه اجرای آن آشنا شدند.

(Visited 17 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی, اخبار اصلی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد