مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی سالروز ولادت حضرت اباعبدا... الحسین علیه‌السلام و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز و میلاد امام زین‌العابدین علیه‌‌السلام را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

متن پیام مهندس علیرضا دانشی به این شرح است:

باسلام و اهدای تحیّات به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و آرزوی تندرستی و طول عمر برای مقام معظم رهبری.

یکی از عوامل اساسی دوام و جذبه‌ی اسلام عزیز و به‌ویژه مکتب تشیع در طول تاریخ، الگوپذیری از مکتب امام حسین(ع) و تاسی از یاران باوفای آن حضرت در دفاع از باورها و ارزش‌های متعالی و درخشان انسانی و دینی بوده است.

در میان آن ارزش‌ها و آموزه‌ها که مبتنی بر شناخت، شکوفایی و پایداری فضیلت‌ها و ارزش‌های جهان‌شمول اخلاقی بوده‌اند، دو مفهوم وفاداری و بصیرت از جمله صفاتی است که در گیر و دار میدان‌های جهاد و جانبازی و در سخت‌ترین شرایط و عرصه‌های زندگی به اثبات می‌رسند و صدالبته، الگوی مجسم این فضایل بی‌بدیل، پرچمدار نهضت عاشورا حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که در دشوارترین مواضع حیات پربرکتش، وفاداری به مولا و مقتدای خویش را در بالاترین درجه‌ی اخلاص به اثبات رسانده و به الگویی بی‌تکرار در قرون و اعصار بدل گشته است.

ایران اسلامی‌مان نیز، امنیت، عزّت، صلابت و اقتدار خویش را مدیون جانفشانی فرزندان انقلاب و شاگردان مکتب حسینی است که در مقاومت و مبارزه‌ای مستمر، حماسه‌های بی‌بدیل عاشورای حسینی را در کربلای ایران و خوزستان قهرمان تکرار نموده‌اند و اکنون نیز با گذشت بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی، خط سرخ شهادت را در دفاع از حرم اهل‌بیت و حریم ولایت تداوم بخشیده‌اند.

اینجانب به سهم خود، فرخنده زادروز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز ارجمند پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و میلاد حضرت امام زین‌العابدین(علیهم‌السلام) را به همکاران شاغل در صنعت نفت تبریک عرض نموده، صمیمانه‌ترین درودها را به ساحت مقدس شهدای اسلام، جنگ تحمیلی و مدافعان سرافراز حرم، به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز نثار می‌کنم و سلامت، نشاط و موفقیت روزافزون یکایک جانبازان، آزادگان و ایثارگران شاغل در مناطق نفتخیز جنوب را از خداوند رحمان مسئلت دارم.

(Visited 12 times, 1 visits today)
دسته بندی: انرژی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد