معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان در جنوبشرق تهران خبر داد.

محمدحسن رجبی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و آغاز سال نو به شهروندان گفت: ایستگاه ها و کاروان های شادی و نشاط با هدف ایجاد روحیه و نشاط معنوی ،نهادینه سازی فرهنگ انتظار و تکریم و بزرگداشت این عید خجسته به اجرا در خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اوقات ساد و مفرحی را برای شهروندان عزیز فراهم کنیم، افزود: علاوه بر برپایی ایستگاه ها در سطح منطقه ، ایستگاه فرهنگی هنری نیز در خیابان ولیعصر(عج) روبه روی بوستان ساعی در روز جمعه ۲۷اسفند ماه به مناسبت نیمه شعبان برپا می شود.

رجبی در ادامه به تشریح برنامه های عید نیمه شعبان پرداخت و گفت: برپایی کاروان های خودرویی در سطح منطقه ،برگزاری آیین پخت سمنو به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله (عج) ،برپایی ایستگاه های صلواتی ،تشویق شهروندان در آذین بندی و چراغانی بالکن های مشرف به خیابان های اصلی، برگزاری مراسم نورافشانی در معابر اصلی،نمایش عروسکی، اجرای گروه سرود و … از جمله ویژه برنامه هایی است که به همین مناسبت به اجرا درخواهد آمد.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد