مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) را به ملت بزرگ ایران به ویژه بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

سلام بر بهار خلائق و خرمی روزگاران. سلام بر وعده موعودی که وارث رسالت و امامت است و وجود مبارکش تسکین زمین و اهل آسمان‌هاست. سلام بر او که معنای صلاح و خوبی‌‌هاست و انتظار آمدنش امیدی است برای همه منتظران و عدالت‌خواهان.
سلام بر او که منجی عالم است و ظهورش همان وعده صادقی است که در تمام ادیان آسمانی آمده و پرچم توحید و هدایت به دستان مبارکش بر فراز هستی برافراشته خواهد شد. امامی که انتظار ظهورش با فضیلت‌ترین عبادت و محبوب‌ترین عمل در پیشگاه خداست و حضورش دلگرمی مظلومان و مانع ناامیدی است.
اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد فرخنده امام عصر، حضرت بقیه‌الله الاعظم مهدی موعود (عج) به همه مسلمین و آزادمردان جهان، به ویژه ملت شریف ایران و خانواده بزرگ سازمان تامین‌اجتماعی، امیدوارم همه ما توفیق یابیم به‌عنوان سربازان آن حضرت و منتظران واقعی ایشان، خادم مردم و محبین اهل‌بیت (ع) باشیم. مردمی که گره گشودن از مشکلاتشان، می‌تواند زمینه‌ساز تحقی عدالت و فرج آن حضرت باشد. از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک یگانه منجی عالم و همچنین توفیق درک محضر و خدمتگزاری در عصر ظهورش را برای همه محبین اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت می‌کنم.

(Visited 15 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد