آیین معارفه سرپرست هسته گزینش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور نماینده وزیر و دبیر هیات مركزی گزینش وزارت نفت روز دوشنبه (۸ فروردین ۱۴۰۱) برگزار شد.

در این مراسم اسمعیل عسگریان دبیر هیات مركزی گزینش وزارت نفت اظهار داشت: در سال جدید كه از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین است امیدواریم شاهد فصل جدیدی در بحث گزینش باشیم.

وی گفت: یكی از محورهای تحقق شعار سال، توسعه درونی در حوزه منابع انسانی و توانمندكردن آنهاست تا برای پیشرفت‌های بیرون سازمان آمادگی لازم وجود داشته باشد.

عسگریان تاکید کرد: بایستی در حوزه گزینش با انتخاب اصلح، قوی‌تر از گذشته عمل كنیم و با حساسیت و دقت نظر بالا بتوانیم نیروهای متعهد و متخصص را جذب سازمان نماییم.

دبیر هیات مركزی گزینش وزارت نفت با بیان اینکه شاكله گزینش بر محوریت رقابت طراحی شده است گفت: اعضای هسته‌های گزینش براساس یك شرایط خاص و بررسی‌های متعدد انتخاب می‌شوند و افرادی كه در این جایگاه قرار می‌گیرند در معرض قضاوت هستند و در این حوزه رعایت عدالت و استقلال رای بسیار مهم و ضروری است.

علیرضا دانشی مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با بیان اینکه اهمیت گزینش و حساسیت آن بر همگان آشكار است اظهار داشت: ضرورت غربالگری افراد در سازمان‌های مختلف بر كسی پوشیده نیست اما بایستی با انجام اصلاحاتی شرایط فعلی را بهبود بخشید.

وی افزود: كار گزینش ساده نیست و این امر باید به صورت پیوسته و مداوم  بر سازمان اعمال شود و لازم است با همگرایی و همدلی و در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی کوشش نماییم و با ملاك‌های ارزشی، مجموعه‌ها را اول انسانی و سپس اسلامی نماییم.

علی سالمی سرپرست جدید هسته گزینش شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گزینش بیان داشت: خط مشی مشخص شده برای گزینش نشان از خطیر بودن این وظیفه و رسالت دارد و هرچه‌قدر نیروهای مناسب‌تری به سازمان تزریق شود و انتخاب دقیق‌تری صورت بگیرد به همان اندازه كل سازمان و نظام از آن منتفع خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم همانند گذشته مدیران نفت و سیستم‌های نظارتی مختلف در كنار ما باشند تا بتوانیم این مسئولیت سنگین را به نحو شایسته به سرانجام برسانیم.

در این نشست مدیران عامل شركت‌های ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان نیز ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه هسته گزینش، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

(Visited 15 times, 1 visits today)
دسته بندی: انرژی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد