اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ با حمایت و مشارکت فعال پست بانک ایران و از سوی پارک علم و فناوری استان سمنان فردا پنجشنبه (۲۵ فروردین) در شاهرود برگزار و میزبان پنجمین دوره رقابت‌های استارتاپی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ خواهد بود.

در این دوره از رقابت های‌ اینوتکس پیچ در سمنان، ۲۰ طرح‌ فناورانه در زمینه‌های کشاورزی، مسکن، دامپروری و شیلات برای راهیابی به نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ رقابت می‌کنند.

این رقابت ها، از ساعت ۱۳ عصر پنجشنبه با سخنرانی صالح خالقی دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران و نماینده پارک فناوری پردیس و سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان آغاز شده و پس از ارائه و انتخاب تیم های شرکت کننده، توسط داوران در ساعت ۱۹ به کار خود پایان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ است که برای پنجمین الِ متوالی رقابتی بزرگ بین استارتاپ‌های سراسر کشور را برگزار می‌کند. مرحله نخست این رقابت‌ها از دی ماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در شش شهر شیراز، قم، زنجان، تهران، کرمانشاه، سمنان و شمال غرب(آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل) برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص و برای حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند.

گفتنی است: رقابت استارتاپی و نمایشگاه اصلی اینوتکس ۲۰۲۲ با همکاری پارک پردیس و حمایت مالی پست بانک ایران از ۲۰ لغایت ۲۳ اردیبهشت سال‌جاری در پارک فناوری پردیس تهران برگزار می‌شود.

(Visited 14 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد