رئیس‌جمهور در مراسم رژه ۲۹ فروردین ماه روز ارتش گفت: مردم و نیرو‌های مسلح، مهم‌ترین مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: پیام ما به رژیم صهیونیستی این است که اگر به دنبال عادی سازی در روابط با کشور‌های منطقه هستید، کوچک‌ترین حرکت شما از دید نیرو‌های امنیتی و مسلح ما پنهان نخواهد بود.

به گفته رئیس جمهور پس از این حرکت (عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) مقصد نیرو‌های مسلح ما مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود. شکست مفتضحانه سرنوشت کسانی است که می‌خواهند با نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیافتند.

اشاره رئیس‌جمهور به رویکرد سازشکارانه برخی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا مثل بحرین، امارات و مراکش است.

دو کشور امارات و بحرین قرارداد سازش با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق ابراهیم را ۲۵ شهریور ۹۹ به صورت رسمی در حضور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری پیشین آمریکا امضا کردند.

براین اساس این دو کشور کوچک حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند و سپس دو کشور مغرب و سودان نیز به آن ملحق شدند.

اخیرا هم این کشور‌ها به همراه مصر و آمریکا نشستی مشترک با رژیم صهیونیستی در صحرای «نقب» سرزمین‌های اشغالی با محوریت موضوع ایران داشتند.

دیروز هم تمرین رژه بالگردی هوانیروز ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رمپ پروازی مرکزآموزش تکاور نزاجا پرندک برگزار شد.

سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیرو‌های مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.

(Visited 21 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, تیتر یک, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد