خطیب نماز جمعه تهران گفت: مسئولان در قوای سه گانه و همچنین عموم مردم جامعه باید قدرشناس قشر کارگران باشند و برای رفع نیاز‌های اساسی این عزیزان اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در دومین خطبه نماز جمعه تهران افزود: نمی‌توانیم در این ایام از عزیزترین قشر جامعه یعنی کارگران سخن نگوییم، کارگران عزیزی که برای همیشه مفتخر به نشان بوسه پیامبر بر دستانشان هستند.

وی گفت: عزیزان کارگر در جهاد نظامی ۱۴ هزار شهید تقدیم و در جهاد اقتصادی نیز مقاومت کردند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: همچنین به مناسبت سالروز اخراج استعمارگران پرتغالی در ۴ سده قبل، فردا روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است و این نام تحریف شدنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، خلیج فارس خانه ایرانیان است. مردم غیور هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان قرن‌ها عاشقانه از این مرز پاسداری کردند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: در روز‌های آتی، روز مهم گرامیداشت شهید مطهری را هم پیش رو داریم که روز معلم است، درباره علامه شهید مطهری باید عرض کنم که از ایشان باید به عنوان معلم و مربی جهاد تبیین نام برد.

وی گفت: شهید مطهری الگوی جهاد تبیین است که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند که در سال‌های عمر پربرکت خود علاوه بر این که به نیاز‌های روز جامعه پاسخ می‌داد بیش از دو دهه از عمر خود را صرف مبارزه با جریان تحجر کرد.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز مردم مظلوم غزه و فلسطین با ایستادگی و مقاومت خود, پس از ۷۴ سال همچنان سربلند هستند و هویت خود را حفظ کرده اند.

حجت الاسلام حاجی علی اکبری افزود: فلسطین مظلوم است چون ۷۴ سال است که این قبله نخست مسلمانان و محل معراج پیامبر در رنج و کشتار و شکنجه و آوارگی و اردوگاه نشین هستند.

وی اضافه کرد: این ظلم به فلسطین, در برابر چشم جهانیان در حال انجام است و امروز غزه مظلوم, تبدیل شده است به یک زندان بزرگ.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: مقاومت در سرزمین های اشغالی گفتمان” سنگ تا موشک” را ارتقا داده و امروز مقتدر شده است.

حجت الاسلام حاجی علی اکبری خطاب به دشمنان افزود: امروز از زبان شما مردم در این ماه مبارک رمضان به دشمنان اسلام , قدس و حامیان آن ها عرض می کنیم که در گذر از این پیچ تاریخی, به توفیق الهی و جبهه مقاومت و نام حاج قاسم سلیمانی که در آینده ای نزدیک هیچ جایی برای رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: از این بصیرت ایمانی و انقلابی مردم تهران برای حضور در این مراسم تشکر می کنم و بهترین پاداش ها را برای شما از خداوند متعال طلب می کنم.

وی افزود: امروز مردم در این ماه مبارک و با دهان روزه موفق به عمل صالح شدند و آن هم فقط برای یاری رساندن به مظلومان بوده است.

حجت الاسلام حاجی علی اکبری همچنین از نماینده جنبش جهاد اسلامی و سرلشکر سلامی فرماندهی کل سپاه برای سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه تشکر کرد.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, تیتر یک, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد