شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تازه‌ترین خدمات و دستاوردهای جدید خود را در حوزه روش‌های پرداخت سوخت و انرژی معرفی کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این نمایشگاه کارتخوان چندمنظوره سوخت خود را که با پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا توسط متخصصان و مهندسان داخلی مجهز شده، معرفی کرد.
کارتخوان چندمنظوره پرداخت‌الکترونیک سداد با قابلیت‌های منحصربه‌فرد همچون پذیرش یک جای کارت سوخت و کارت‌بانکی، صرفاً برای جایگاه‌های سوخت طراحی شده تا مشکلات رایج در فرآیند سوخت‌گیری را به شکلی هوشمندانه برطرف نماید.
زیرساخت‌های روز آمد و قطعات پیشرفته نیز زمینه‌ساز سرعت فوق‌العاده این کارتخوان در جایگاه‌های سوخت است و امکان ارتباط با سامانه هوشمند سوخت، پردازش تراکنش‌ها و نمایش اطلاعات را به‌صورت هم‌زمان بدون کاستن از سرعت عملیات فراهم می‌کند.
این کارتخوان با بیشترین میزان دسترسی به شبکه بانکی و سامانه هوشمند سوخت، انواع مسیرهای ارسال و دریافت اطلاعات را در اختیار دارد و همواره پرسرعت‌ترین آن‌ها را انتخاب می‌کند و تحت هر شرایطی راهی برای متصل ماندن دارد.
شرکت پرداخت الکترونیک سداد در غرفه بانک ملی ایران در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (غرفه ۲۰۰۶)،‌ از ساعت ۹ الی ۱۶ پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان است.

(Visited 15 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد