بر طبق آخرین آمار منتشر شده اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران، مدیریت شعب استان‌های سمنان، آذربایجان شرقی و خوزستان به ترتیب با 200، 93/3 و 54/9 درصد بالاترین درصد تحقق افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک را در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به اسفند 1400 کسب کرده‌اند.

بنابر اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار و بر طبق این آمار، استان سمنان با تحقق ۸۲/۱۵ درصد در رتبه نخست و استان‌های آذربایجان شرقی و خوزستان به ترتیب با ۲۳/۳۳ و ۱۳/۷۲ درصد برای تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری در جایگاه دوم و سوم افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک استان سمنان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به ۳۳ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است و تعداد کاربران این سرویس، در همین بازه زمانی در استان‌های آذربایجان شرقی و خوزستان به ترتیب ۱۲۹ هزار و ۴۴۲ نفر و ۷۷ هزار و ۲۸۰ کاربر نسبت به اسفند ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

بر اساس این آمار، تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک تمام استان‌ها در پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱بالغ بر۳۹/۳ درصد رشد کرده و در مجموع استان‌ها توانسته‌اند با افزایش یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۲۹۸ نفر به کاربران این سرویس، ۹/۸۳ درصد از اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری در این شاخص را محقق کنند.

(Visited 13 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد