مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در مراسم رونمایی از خودرو سورن با حضور وزیر کشوردر سومین نمایشگاه شهر هوشمند از نوسازی ۱۰هزار دستگاه تاکسی با محصول سورن پلاس دوگانه سوز گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری خبر داد.

مرتضی ضامنی، در حاشیه افتتاح نمایشگاه شهر هوشمند و رونمایی از خودرو سورون پلاس دوگانه سوز در مصلای تهران که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در گفتگو با ایکو پرس، با اشاره به سابقه تامین خودروهای ناوگان تاکسی‌رانی توسط ایران خودرو گفت: این خودروساز بخش اصلی نیازمندی‌های تاکسیرانی را تامین می‌کند.
وی با اشاره به برخی مشکلات و موانع در همکاری با ایران خودرو در زمینه قیمت محصولات، گفت: با وجود این‌که روند تعامل دچار چالش شده بود، با رایزنی‌های صورت گرفته، همکاری دو جانبه در سال جاری با قوت بیش‌تری ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: با نظر مساعد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، امسال طرح نوسازی ۱۰هزار تاکسی در سطح کشور اجرا خواهد شد که با این کار شاهد بهبود کیفیت خدمات به شهروندان خواهیم بود.
ضامنی خواستار افزایش سطح خدمات پس از فروش به تاکسی‌داران شد و گفت: همان‌طور که شاهد افزایش کیفیت در محصولات هستیم، انتظار این است که سطح خدمات نیز به قشر تاکسی‌‌داران افزایش یابد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی از اقشار آسیب پذیرهستند و فرآیند نوسازی تاکسی های فرسوده برای رانندگان سخت و دشوار است تقاضا داریم در راستای تحقق قانون هوای پاک و تبصره ماده “۸” این قانون  تسهیلات ارزان قیمت بلند مدت به رانندگان تاکسی در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اعطا شود، زیرا رانندگان توان پرداخت قیمت بالای خودرو را ندارند و در عین حال ناوگان تاکسیرانی هم پیر و فرسوده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: درغیر این صورت و بدون همکاری دولت و شهرداری‌ها در پرداخت تسهیلات درزمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی چالش و مشکل خواهیم داشت.
شایان ذکر است؛ احمد وحیدی، وزیر کشور با حضور در غرفه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در آن مکان استقرار دارند ضمن بازدید از سامانه‌های هوشمند حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری، از محصول سورن دوگانه سوز که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده رونمایی نمود.
سومین نمایشگاه شهر هوشمند با حضور ۲۳۰ سازمان، شرکت دانش بنیان و استارت‌آپ از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

(Visited 131 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد