اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.
کمپین برای مادران در بخش برترینهای حوزه ملی ایدههای خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.
پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بستههای غذایی به مادران شیرده و کمبضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بیسابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.
اما این انتهای ماجرا نبود، تندیس و تقدیرنامهای دیگر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در دوران کرونا به شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه اهدا گردید.
رفاه در دوران کرونا همواره کنار مردم ایستاد و در خط مقدم این نبرد با حضوری پررنگ برای تامین مایحتاج مردم شریف ایران تلاش کرد.
همچنین رفاه با آغاز بهکار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، همزمان در فروشگاههای رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاهمارکت» در روزهای کرونایی عملکردی تحسین برانگیز داشت.
گفتنی است، این تندیسها به سرکار خانم جودکی نماینده روابط عمومی رفاه در استان اصفهان اهدا شد.