شهردار منطقه 15 گفت: نيروهاي خدمات شهري منطقه 15 در بارندگي هاي سيل آساي اخير به صورت شبانه روزي درآماده باش کامل هستند.

سيد مهدي صباغ افزود: نيروهاي خدمات شهري منطقه از روز چهار شنبه ۵ مرداد با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در مورد بارندگي هاي سيل آساي اخير به منظور مقابله و رفع آبگرفتگي احتمالي در آماده باش شبانه روزي هستند.

او با اشاره به اينکه نيروهاي خدمات شهري تا اعلام وضعيف عادي و پايان بارندگي ها پاي کار هستند افزود: در اين راستا ۸۵۰ نیروی خدمات شهری به همراه ۱۵۰ دستگاه انواع تجهيزات لازم درآمادگي کامل قرار دارند.

شهردار منطقه ادامه داد: با اعلام اطلاعیه سازمان هواشناسی و با آمادگی که در نیروها وجود داشت، عوامل در محل های تعیین شده و به ویژه در ۲۳ نقطه حساس آبگیر سطح منطقه شامل زیر پل بسیج، بزرگراههای امام رضا(ع)، امام علی (ع)، زیر پل خاوران و …مستقر شدند و این محلها به شدت کنترل مي شود.

صباغ اضافه کرد: با لایروبی و رسوب برداری مستمر شبکه‌های اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی شامل انهار روبسته و روباز ، حوضچه های رسوبگیر، منهول ها، کانال ها و مسیلها و همچنین تعیین وظایف و تقسیم بندی کار و صحت عملکرد تجهیزات نواحی و ستاد مرکزی بارش منطقه تاکنون عملیات کنترل و مهار آبگرفتگی به خوبی اجرا شده است.

شهردار منطقه در ادامه به تیم اعزامي شهرداري منطقه ۱۵ بمنظور همکاری و ساماندهی وضعيت امامزاده داوود (ع ) بعد از وقوع سیلاب اشاره کرد و گفت: از روز جمعه تاکنون روزانه ۳۰ نيروي انساني به همراه سه دستگاه ماشين آلات شامل بابکت ، خاور و واترجت به محله امام زاده داوود (ع) اعزام مي شوند.

(Visited 13 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد