true
true
true
سرپرست بانک سینا ارائه راهکارهای اثربخش و برنامههای بهبود عملکرد را از جمله اهداف اصلی طرح تحول کسبوکار بانک سینا برشمرد.
true
غلامرضا فتحعلی در نخستین کارگاه مسئلهیابی طرح راهبردی تحول کسبوکار این بانک با بیان آنکه برنامههای بهبود در این طرح در قالب یک بسته یکپارچه ارائه میشود، اظهار داشت: این بسته شامل راهبردها، برنامههای عملیاتی، پروژهها، ساختارها و فرایندهای پشتیبان است که با بهرهگیری از یک متدولوژی شناختهشده، بر پایه مدل علمی و مختص سازمانهای رقابتی تهیه میشود.
وی افزود: طرح راهبردی تحول کسبوکار بانک سینا از نظر واقعیتسنجی، بر اساس مدلی انتخابشده که قابلیت اجرایی بیشتری دارد که در تهیه آن از مشارکت بدنه سازمان و تیمی مجرب و مسلط به مسئله بهرهگیری خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه این طرح با رویکردی چابک تدوین شده است، افزود: از منظر روششناسی، رویه اجرایی طرح مبتنی بر سه مرحله اصلی «شناخت و مسئلهیابی»، «توسعه استراتژی» و «برنامه اجرایی و کنترلی» است.
سرپرست بانک سینا افزود: برای شناسایی مسائل راهبردی از چارچوبی تحت عنوان جریان منطقی راهبرد به عنوان یکی از جدیدترین رویکردهای مسئلهیابی در بانکها و مؤسسات اعتباری متشکل از تحلیل چهار محور کلیدی صنعت، مشتریان، جایگاه نسبی، و رقبا استفاده میشود.
گفتنی است این کارگاه به همت معاونت برنامهریزی بانک سینا و با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره، قائممقام، هیئتعامل، مدیران و رؤسای ادارات با هدف شناسایی مشکلات بانک در زیربخشهای مختلف برگزار شد.
(Visited 8 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد