در ملاقات مهندس حسنی" مدیرعامل پتروشیمی خراسان" با ابوالقاسم اکبری "مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی" راهکارهای افزایش تعاملات و همکاریها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اکبری در این نشست با بیان اینکه پتروشیمی خراسان همواره منشا خیر و برکات فراوانی برای استان بوده بیان داشت: در مجموعه هنرستان های آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش آمادگی این را داریم تا نیروی کار ماهر و متخصص مورد نیاز صنایع بزرگی چون پتروشیمی را آموزش داده و تربیت کنیم.

وی افزود: استان به لحاظ منابع انسانی از استعدادهای خیلی خوبی بهرمند است به نحوی که امسال شاهد کسب ۵ رتبه تک رقمی در کنکور سراسری هستیم و بایستی به سمت بهینه سازی آموزش ها پیش برویم و زیرساخت های آموزشی استان را ارتقا ببخشیم.

مهندس یوسف حسنی نیز در این دیدار بر نقش معلمان و جامعه آموزش و پرورش در بهبود و پیشرفت های اجتماعی استان تاکید کرد و افزود: ما آمادگی داریم از محل مسئولیت اجتماعی شرکت در بهبود زیرساخت های آموزشی استان همکاری های لازم را با مجموعه اداره کل آموزش و پرورش داشته باشیم تا شاهد ارتقا شاخص کیفیت فضاهای آموزشی باشیم.

دانش آموزان استان که موفق به کسب رتبه های برتر کنکور امسال شدند گفت: در بخش های آموزشی و منابع انسانی نیاز هست توجه بیشتری به آموزش های فنی بشود تا در آینده کوتاه و میان مدت از بابت تامین نیروهای ماهر، متخصص و آموزش دیده مورد نیاز صنعت، کارخانجات استان دغدغه ای نداشته باشند.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: انرژی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد