مهندس ایمان ارجمند راد مشاور مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را به شرکت کنندگان حاضر در سومین نشست تخصصی روابط عمومی های تابعه شرکت ملی نفت ایران ابراز داشت.

 در این پیام با عنوان “از کران تا بیکران ایران” آمده است:

سومین نشست روابط عمومی شرکت های تابعه ملی نفت ایران به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در شهر مشهد مقدس و منطقه عملیاتی خانگیران به فرجام رسید . چه منزلگهی بهتر از جوار حریم امن حرم امام همام شیعیان که سایه برکت و خیر آن بر کشورمان گسترده است و خوان بیکران معنویت آن در انتظار نظاره رهپویان مهر و ولایت است که به فراخور حال خود حظ و بهره لازم را ببرند . روابط عمومی که بنیان آن بر سه اقنوم مهربانی ، خرد و خدمت گذاشته شده است و این نشست نیز بر این نمط ، فرصت ذیقیمتی بود که به تحبیب قلوب ، پیمان مودت و نو شدن از نور کوکب ولایت دست یابیم و بر عهد خود که خدمت شایسته به کارکنان شرکت در راستای رسالت خویش که همانا همدلی ، تواضع و هم افزایی در راستای بهره دهی بهتر شرکت است ، گام نهیم . چه برترین سرمایه های شرکتها همان انسانها هستند که کرامت و لیاقت خود را از خالق به ودیعه گرفته اند و خدمت و شفقت به آنان برترین عبادتها به شمار می‌رود و دیگر موضوع مهمی که این نشست به همکاران ارزانی می دارد تعامل ، هم اندیشی و استفاده از دانش و داشته ها در جهت تبیین و تطور اهداف عالیه صنعت نفت به عنوان مهمترین عامل تحرک و پویایی ساختار همه جانبه کشور است. این امر خطیر موقعی توان اثربخشی را خواهد داشت که به شیوه شایسته و بایسته به دایره فکر ، اندیشه و احساس هموطنان ساری و جاری شود و مقبول نظر آنان افتد که دستیابی به این کار سترگ نیازمند هنرمندی و استفاده از هنر ارتباط با مخاطبان است که بی مناسبت نیست که روابط عمومی را هنر هشتم نامیده اند و هنر قرابت و همدلی و تاثیر گذاری صحیح و جهت دهی آنان در همراهی با موضوعات مهم چون مصرف بهینه و صحیح از انرژی های تجدید ناپذیر یکی از برنامه های ما بایست قلمداد شود که چه مرارت ها و رنجها در هزارتوی تامین انرژی که به سهل و سادگی در دسترس ماست ، نهفته است. چه رنجها و دوری ها برای متخصصان صنعت نفت در سویدای جان است که از سرخس تا خوزستان و دیگر سرا و سمت و سوی ایران از دریا تا کوهسار و فلات ایران با عشق و علاقه در راه خدمت به اهداف و آرمان کشور خود مشغولند و لزوم بیان صعوبت کار آنها و مصرف بهینه ، دو کارکرد ضروری همه ما در حوزه روابط عمومی است که بر این امر ابرام لازم را داشته باشیم.

دفتر این سفر به مهر بسته شد و همکاران از کران و چهار گوشه ایران مانا از خوزستان سرافراز شرکت های ملی نفت خیز جنوب،ملی حفاری ایران ، از دیار مهربانی و دریا دلان بوشهر شرکت معظم نفت و گاز پارس از جوار خلیج همیشه فارس شرکت های فلات قاره ایران، پایانه های نفتی ایران ،از استان ادب و فرهنگ فارس شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به نمایندگی از غرب کشور دیار قلندران ، بلند اندیشان و غیور مردان و شرکتهای معظم که نمایندگی نقاط دیگر ایران را می نمایند از جمله منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، مهندسی و توسعه نفت ، نفت خزر، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، نفت و گاز اروندان ، نفت و گاز کارون ، نفت و گاز مارون ، نفت و گاز مسجد سلیمان ، نفت وگاز گچساران ، نفت و گاز آغاجاری ، منطقه ویژه اقتصادی لاوان ، بهینه سازی مصرف سوخت ، توسعه پترو پارس ، پترو ایران ، مدیریت اکتشاف ، اویک ، پژوهشگاه صنعت نفت ، ملی نفتکش ، گاز استان خراسان ، انتقال گاز و پالایش شهید هاشمی نژاد ، مرکز اطلاع رسانی آستان قدس رضوی ، روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی و رئیس محترم روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و همکاران محترمشان و نماینده محترم مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت به مأمن خورشید ولایت و چکاد اندیشه ایران ، به دیار خراسان گام نهاده و بر دیدگان ما منت نهادند .کران در بیکرانگی ایران شایسته این خطه از ایران است . جایی که خراسان بزرگ و فرهنگی می‌تواند تجلی تعامل ایمان و اندیشه و خرد ایرانی باشد . نماد و نشانه ایمان را خداوند به برکت حضور منور امام رضا علیه السلام به ما هدیه داد و اندیشه سترگ و خرد ناب ایرانی از حکمت خسروانی تا حکمت اسلامی در این مرز و بوم والایش و ماندگاری یافت و بزرگانی چون خیام، عطار و فردوسی حاملان این فرهنگ بودند که باشندگی و برشدن را چون ققنوس به ما آموختند که در گذر هر حادثه و تیرگی جان و شب ظلمانی، همواره نوید فردایی روشن و پرامید هست و زیستن در آنات بی زمان و تامل در بودن های زندگی و پرداخت سهم جان و تن و تعادل ، برترین شیوه زیست آدمی است جایی که دوگانه ها به وحدت می‌انجامد. امیدوارم که هر روز ما بهتر از روزگار سپری شده باشد . در پایان تقدیر و تشکر ویژه خود را از مجموعه مدیریت و همکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق که تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته مصروف داشتند ، بیان می نمایم. همچنین اگر قصور و کوتاهی در انجام وظیفه به مهمانان عزیز داشته ایم ، به بزگواری و بزرگ منشی خود بر ما ببخشایند .

(Visited 24 times, 1 visits today)
دسته بندی: انرژی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد