مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: توانایی تحقق تمام تعهدات زیست‌محیطی بین‌المللی وزارت نفت طبق کنوانسیون‌های موجود در خصوص کاهش CO2 را داریم.

محمدعلی خادمیان در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با تشریح نقش و جایگاه هلدینگ خلیج فارس در صنعت پتروشیمی و بازار سرمایه اظهار کرد: این مجموعه نقش و مسئولیت خطیری در کاهش آلایندگی محیط زیستی از طریق استفاده از خوراک فلرهای مناطق خوزستان و بوشهر دارد.

وی افزود: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همه مفاد و تعهدات کنوانسیون پاریس در خصوص کاهش CO2 عمل کرده است.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل (HSE) شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصریح کرد: اقدام‌های زیست محیطی این شرکت بر دو محور شناسایی و رفع مشکلات زیست محیطی مجتمع‌های در حال بهره‌برداری و دارای فناوری‌های قدیمی و طراحی پروژه‌های کلان و در سطح ملی برای کاهش آلایندگی صنعت پتروشیمی متمرکز شده است.

خادمیان با اشاره به اهمیت جایگاه محیط‌زیست در پروژه‌های در دست انجام و پروژه‌های آتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار کرد: برای اینکه پروژه‌های آتی به طور کامل مبتنی بر مؤلفه‌های توسعه پایدار باشد از یک فرآیند به‌روز با عنوان‏ PHSER استفاده می‌کنیم به نحوی که از ابتدا تمامی نکته‌های زیست محیطی ایمنی و بهداشت پروژه‌ها را احصا می‌کنیم تا آغاز پروژه با مشکل مواجه نشود.

(Visited 14 times, 1 visits today)
دسته بندی: انرژی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد