جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان فارس در محل ستاد سازمان امور مالیاتی کشور با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل استانی برگزار شد.

در جلسه ای که با حضور دکتر داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی و جمعی از مدیران کل ستادی برگزار شد، عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان فارس مورد بررسی قرار گرفت. در این دیدار چهار ساعته، محمد ابراهیمی مدیرکل امور مالیاتی استان فارس عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان را تشریح و در ادامه به تبیین اهداف و برنامه های این اداره کل جهت تحقق درآمدهای مالیاتی پرداخت. در ادامه معاونین و روسای امور آن اداره کل نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این جلسه عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان فارس را در مجموع خوب ارزیابی کرد و ضمن تبیین سیاست ‏ها و برنامه های تحولی نظام مالیاتی بر ضرورت تعیین تکلیف معوقات مالیاتی، رسیدگی به وضعیت شرکت ‏های صوری، حسابرسی پرونده های مهم و بزرگ باقی مانده، توجه به آموزش کارکنان در همه سطوح، توجه به معیشت و رفاه همکاران، موضوع امحای پرونده های مالیاتی و به حداقل رساندن مصرف کاغذ در ادارات تاکید کرد.

گفتنی است برگزاری جلسات بررسی و ارزیابی عملکرد ادارت کل امور مالیاتی استان ‏ها به صورت منظم و مستمر با هدف آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد آن ها و ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود امور و تحقق بهینه اهداف و رویکردهای تحولی نظام مالیاتی در کنار ارائه گزارش اقدامات، تحولات، برنامه ها و مشکلات ادارات کل و همچنین بررسی مسائل، نقطه نظرات و دیدگاه ‏های مدیران صف و ستاد برگزار می شود.

(Visited 14 times, 1 visits today)
دسته بندی: استانها, اقتصادی, فارس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد