شهردار منطقه 15 گفت: عمليات احداث مسیر دسترسی کندروی ضلع جنوب بزرگراه امام رضا(ع) به طول هزار و 500 متر طول در حال انجام است.

محمد شیری گفت: این مسیر دسترسي با هدف ایمن سازی معبر، دسترسی ایمن، کاهش زمان و طول سفر، ارتقای رضایتمندی شهروندان و تردد روان وسایل نقلیه در حال احداث است.

به گفته او، در این راستا مسیر دسترسی مذکور در حدفاصل بزرگراه شهید نجفی رستگار تا بتن سروش به طول ۵۰۰ متر و با انجام اقدامات نظیر ۷۰۰ متر مکعب خاکبرداری ،۵۰۰ متر مکعب اجرای لایه زیر سازی و هزار و دویست تن آسفالت مکانیزه انجام و به بهره برداری رسید.

شیری اضافه کرد: در این محدوده، گاراژ های متعددی وجود دارد که بمنظور رفاه آنان با تلاش حوزه فنی و عمران منطقه این مسیر دسترسی با اولويت خدمات رساني به آنها احداث و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ادامه داد: برای ایمن سازی و ساماندهی این دسترسی، ۵۰۰ متر طول قبل از بزرگرا ه شیهد نجفی رستگار در حال زیرسازی و آسفالت است و همچنین در ادامه تکمیل دسترسی اجرای عملیات خاکبرداری و زیر سازی نهر سازی و کانیو بندی به طول ۵۰۰ متر طول حدفاصل توان گاز تا کمپ افاغنه در بزرگراه امام رضا(ع) در دست اقدام می باشد.

شیری با اشاره به اينکه با احداث اين مسيرهاي دسترسي، تردد ایمن در بزرگراه امام رضا (ع) را در بر خواهد داشت گفت: با اجرای این عملیات علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد