پنجشنبه شب در آیینی با حضور دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و مسئولان محلی استان بوشهر، درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج به بهره‌برداری رسید.

 دکتر میرهاشم موسوی در آیین افتتاح مرکز یاد شده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مایه مباهات است که در ماه پرفیض رجب و در آستانه دهه مبارک فجر درمانگاه تامین‌اجتماعی شهید نادر مهدوی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با احداث درمانگاه یادشده خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی و دارویی و خدمات آزمایشگاه به مردم منطقه ارائه می‌شود.

دکتر موسوی ادامه داد: با احداث درمانگاه شهید نادر مهدوی زیرساخت لازم برای توسعه خدمات درمانی در شهرستان دشتی فراهم شده که این مهم در آینده و با جذب پزشکان متخصص با کمک و مشارکت مسئولان محلی فراهم خواهد شد و امیدواریم با توسعه خدمات بخش‌های تخصصی در آینده نزدیک رضایت هر چه بیشتر بیمه‌شدهگان و بازنشستگان و آحاد مردم منطقه فراهم ‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم توسعه خدمت است که این مهم در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به‌ویژه در زمینه توسعه ظرفیتهای درمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

دکتر موسوی ادامه داد: براساس رویکرد توسعه خدمت، سفر به استان بوشهر با هدف بررسی میدانی و ارزیابی خدمات بود که این بازدیدهای میدانی در شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان، دیر و دشتی انجام شد. در بازدید از پلی‌کلینیک بوعلی کنگان مقرر شد با هدف خدمات‌رسانی بیشتر، تجهیزات موردنیاز توسعه بخش آزمایشگاهی این مرکز تامین شود. همچنین در بازدید از درمانگاه تأمین‌اجتماعی دیر نیز اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای این مرکز مورد تصویب قرار گرفت.

دکتر موسوی در حاشیه این آیین با اهدای لوح یادبود، از برادر شهید نادر مهدوی (شهید نبرد مستقیم با آمریکا) تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی زاهد دوست امام جمعه شهرستان خورموج نیز در مراسم افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهید نادر مهدوی از حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و توسعه خدمات تأمین اجتماعی در این منطقه قدردانی کرد و گفت: افتتاح این مرکز درمانی گامی در راستای رفع مشکلات و محرومیت‌های شهرستان است و امیدواریم در آینده شاهد افزایش هرچه بیشتر خدمات مرکز درمانی تأمین اجتماعی به مردم شریف این منطقه باشیم.

(Visited 15 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد