محمد شیری شهردار منطقه 15 با هدف تکریم خانواده معظم شهدا در منزل شهید محمود حسینی سیانکی حضور یافته و با خانواده ایشان دیدار و از مادر شهید دلجویی کرد.

شیری با اشاره به اینکه دیدارهای هفتگی با خانواده معزز شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انجام می شود، گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با این بزرگواران انگیزه خدمت در محلات را برای ما مضاعف می کند.

وی در ادامه افزود: هر هفته در منزل یکی از خانواده های گرانقدر شهدا در محله حضور یافته و از این بزرگواران کسب فیض می کنیم.

شهردار منطقه یادآور شد: خانواده شهدا اسوه صبر و شکیبایی هستند و خدمت رسانی و تکریم آنان وظیفه آحاد مردم و به ویژه مسئولان است.

این گزارش حاکیست ، مادر شهید حسینی سیانکی ضمن تشکر از حضور شهردار منطقه، خاطراتی از فرزند شهیدش بازگو کرد و حاضرین با نثار صلوات و فاتحه ؛ یاد و نام شهید را گرامی داشتند.

در این دیدار ؛ معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه یک ، فرمانده بسیج و روسای روابط عمومی، امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید منطقه ؛ شهردار را همراهی کردند.

شایان ذکر است، شهيد محمود حسینی سیانکی در سال ۵۷ در آستانه پیروزی انقلاب به درجه رفيع شهادت نائل شد و پيکر مطهرش در قطعه ۲۱ گلزار شهداي بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

(Visited 17 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد