در دنیای پرشتاب امروزی که محتوای بصری دارای اهمیت بسیاری می باشد، عکاسان و طراحان باید به دنبال فضاهای ذخیره سازی پرقدرت برای نگهداری تصاویر و ویدئو های با وضوح بالا باشند. به همین علت، اپیسر به عنوان تامین کننده جهانی حافظه صنعتی و حرفه ای، کارت CFexpress نوع B را که به طور خاص برای این افراد خلاق طراحی شده، راهی بازار کرده است.

  کارت CFexpress دارای استاندارد هایی با استقامت و درجه نظامی است که آن را به گزینه ای قابل اعتماد و سریع برای کسانی که در صنایع عکاسی و طراحی هستند تبدیل می کند. این حافظه دارای یک رابط پرسرعت PCIe Gen 3×2 بوده و مبتنی بر آی سی های NAND Flash پیشرفته می باشد، که عملکرد فوق العاده بالا و تاخیر کم را ارائه می دهد. با سرعت خواندن/نوشتن مداوم که به ترتیب به ۱۷۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۱۲۰۰ مگابایت بر ثانیه می رسد، این کارت می تواند به راحتی دوربین های پرسرعت نسل بعدی را مدیریت کند.

این کارت تست ‌های سختی از جمله تست سقوط MIL-STD-202G و تست ضد لرزش MIL-STD-810G را پشت سر گذاشته که حتی در شرایط فیزیکی شدید هم به شما اطمینان خاطر می‌دهد. همچنین ثابت شده است که پس از ۱۲۰۰۰ بار وصل و جدا شدن کارت حافظه از درگاه، همچنان به کار خود ادامه داده و آن را به گزینه ای قابل اعتماد برای عکاسان حرفه ای تبدیل می کند.

علاوه بر قابلیت اطمینان، کارت  CFexpressنوع B راه حلی انعطاف پذیر برای عکاسان و طراحان با ظرفیت های ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت ارائه می دهد. این قابلیت، امکان ثبت لحظات مهم با وضوح بالا و پایداری بالا را فراهم کرده و درهای خلاقیت صوتی و تصویری را به روی شما باز خواهد کرد.

(Visited 12 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد