موسسه اعتباری ملل در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به همراه شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)  شرکت نموده و میزبان بازدیدکنندگان در غرفه B20 واقع در طبقه اول نمایشگاه بود.

 نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت (ارزش آفرینی دیجیتال)، فعالیت خود را به مدت دو روز (۱و۲ اسفندماه۱۴۰۱) در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد آغاز نمود که در آن نشست ها و میز گردهای تخصصی از جمله: امنیت و حکمرانی داده در نظام بانکی و چالش های آن، وضعیت پرداخت دیجیتال ایران و جایگاه نوآوری در اکو سیستم پرداخت و … برگزار می گردد. 

گفتنی است که موسسه اعتباری ملل در این رویداد به همراه شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)  شرکت نموده و میزبان بازدیدکنندگان در غرفه B20 واقع در طبقه اول نمایشگاه بود. که مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، روسای ادارات، مدیران و کارکنان ملل و شرکت فام نیز از این رویداد بازدید و در جلسات و نشست های تخصصی آن شرکت نمودند.

در این رویداد از قابلیت های جدید دو خدمت “متابانک” و نسخه جدید “هوش مصنوعی نرم افزار فام (روبوفام)” رونمایی که این دست آوردها و خدمات معرفی شده مورد توجه و بازدید مسئولین و مدیران ارشد بانک ها قرار گرفت.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد