سخنگوی قوه قضاییه گفت: جمشید شارمهد رئیس گروهک تندر براساس دادنامه بدوی به اعدام محکوم شده است. مستند به اعتراف و اقاریر خود وی نه تنها اساس اینکه زنان و مردان بی گناه مورد اهداف تروریستی قرار گرفتند برای وی مهم نبوده است بلکه در صدد افزایش این تعداد بوده است.

مسعود ستایشی در نشست خبری با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: براساس دادنامه صادره از مرجع صالح جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر در دادگاه بدوی  به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام در بازداشت سرکرده یکی از تروریست ترین عناصر ضدبشری که دستش به خون ده‌ها نفر آلوده است، تشکر می کنم.

وی افزود: جمشید شارمهد با رسیدگی عادلانه دستگاه قضایی در دادگاه صالحه  محکوم به اعدام شده است و با راه اندازی یک گروهک تروریستی وابسته به سرویس های امنیتی المانی و انگلیسی و امریکایی به خاک و خون کشیدن ده ها زن و کودک دست داشته است که با کمک سربازان گمنام در دیگر پروژه هایش ناکام مانده است.

ستایشی تصریح کرد: با کدام قاعده انسانی و عقلی و بین المللی ده ها کودک زن و مرد را به خاک و خون کشیده شده اند؟  این عمل از ناحیه وی صورت گرفته و به صراحت به آن اقرار داشته است.

ستایشی با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی بیان کرد: با اهتمام مجدانه و برنامه ریزی دقیق از سوی رئیس قوه قضاییه، حوزه انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات و انبار‌های بنادر یکی پس از دیگری در حال تعیین تکلیف قانونی و ضابطه‌مند هستند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: جمشید شارمهد رئیس گروهک تندر  براساس دادنامه بدوی به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه یاران امام زمان(عج) در بازداشت سرکرده یکی از جنایتکارترین عناصر ضد بشر که دستش به خون دهها تن از احاد مظلوم ملت ایران آلوده است قدردانی و تشکر می‌کنم. مستند به اعتراف و اقاریر خود وی نه تنها اساس اینکه زنان و مردان بی گناه مورد اهداف تروریستی قرار گرفتند برای وی  مهم نبوده است بلکه  در صدد افزایش این تعداد بوده است. در کنار اقدامات کور تروریستی اهداف  اقتصادی، امنیتی و اجتماعی نیز مورد هدف وی قرار داشته است. شارمهد و عناصر وابسته به وی مورد حمایت سرویس‌ها و سازمان‌های تروریستی بوده‌اند.

(Visited 16 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, ایران, تیتر یک, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد