سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: ممیزین شرکت بین المللی ا Germancert با حضور در منطقه 2و ممیزی مراقبتی منطقه در خصوص استانداردهای مدیریت کیفیت و مدیریت محیط زیست ، گواهینامه منطقه را تا یک سال دیگر تمدید کردند.

علی اصغر طاهری با اعلام این خبرگفت: در این ممیزی که با بازدید تیم ممیزی از معاونت ها ، نواحی و ستاد بحران انجام شد؛ ممیزان با در نظر گرفتن شواهد و بررسی مستندات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد مذکور پرداختند.

طاهری افزود: بحث مدیریت محیط زیست در منطقه به صورت جدی پی گیری و تاکید می شود و همکاران ما جدا از وظیفه ذاتی خود که از جنس خدماتی است بر الزامات زیست محیطی نیز توجه دارند.

وی افزود: بنا بر اعلام ممیزان مبنی بر بهبود مستمر سیستم در منطقه و معرفی نقاط قوت موجود ،منطقه۲ برای شانزدهمین سال متوالی بدون هیچ عدم انطباقی موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی سیستم ISO ۱۴۰۰۱ شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با بیان اینکه هدف ما در برنامه‌‌های زیست‌محیطی منطقه، بالابردن کیفیت زندگی مردم است گفت: مدیریت منطقه تلاش دارد تا در بحث الزامات زیست محیطی صرفاً به گرفتن گواهینامه بسنده نکند، و بر این باور است که موضوع نگهداشت و مراقبت از آن نیز از اهمیتی هم‌تراز و بلکه بیشتر از استقرار آن برخوردار است .

(Visited 12 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد