مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به افزایش روزافزون هموطنان از خدمات این بانک، گفت: برقراری تعامل نزدیک با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات آنان را همواره به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم.

علی اصغر غلامی با بیان اینکه کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) همواره توانسته اند با پاسخگویی درست و تخصصی درجهت رفع نیازهای قانونی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی قدم بردارند، تصریح کرد: در تعطیلات ابتدای سال جاری نیز ۱۲,۷۸۴ تماس با این سامانه برقرار شده است.

غلامی تصریح کرد: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه ۸۶۵۵ به ترتیب مربوط به روزهای ۵ ، ۸ و ۹ فروردین ماه و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر همواره به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی همکاران، راهبران شهرنت، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و شهروندان می باشد، ادامه داد: ۸۴ درصد از کل پیام‌های ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان شبکه بانکی می‌باشد که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.

غلامی افزود: از ۱۲,۷۸۴ پیام دریافتی نیز در حدود ۱۱ هزار تماس قابل بهره برداری بوده که در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده و ۱,۶۶۳ نیز تماس غیر مرتبط بوده است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر خاطرنشان کرد: پیام های خدماتی همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و راهبران شهرنت در مجموع ۸ درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل کاهش داشته که نشان‌دهنده ارائه بهتر خدمات جهت رفع مشکلات شعب، پشتیبانی دستگاه های پایانه فروشگاهی و رسیدگی مناسب‌تر به درخواست های مشتریان است.

غلامی با اشاره به محبوبیت روزافزون بانک شهر در میان شهروندان تاکید کرد: قدردانی از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد