ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان میان پایه از امروز، نهم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد.

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بعد از وقفه ایجاد شده به دلیل مشکل کاغذ یارانه‌ای، از امروز ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.

محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اظهار کرد: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان میان پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از تاریخ نهم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام بقیه پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

علوی‌تبار اضافه کرد: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌شود.

علوی‌تبار درباره قیمت کتاب‌های درسی گفت: با توجه به تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر نظارت روی قیمت تمام شده کتاب‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و دیگر نهادهای دخیل، میانگین افزایش قیمت کتاب‌های درسی به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد در حالیکه با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و بودجه مصوب سال گذشته، افزایش حدود ۸۵ درصدی تصور می‌شد.

(Visited 4 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی, اخبار اصلی, تیتر یک برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد