مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به فروش متری مسکن در بورس گفت:نخستین طرحی که داریم در نواب-هلال‌احمر قرار دارد. به طوری که اگر فرد خریدار خواست سهم خود را بفروشد، در آخر طرح به قیمت روز می‌فروشد.

مهدی هدایت در گفتگو با برنامه تهران۲۰ درخصوص طرح فروش متری مسکن در بورس کالا گفت: ما یک منابع خرد نقدینگی در کشورمان داریم که شهرداری در جهت تولید مسکن اقدام به فروش متری مسکن می کند که در حقیقت همان اوراق موازی سلف اسلامی است.

هدایت افزود: اقدامات اولیه انجام شده و هم اکنون در هیات مدیره بورس کشور قرار دارد و در روز‌های آینده این مصوبه به ما تحویل داده می‌شود که به محض گرفتن مصوبه فاز عملیاتی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: هدف این است که مردم حتی در حد یک متر مسکن خریداری کنند و شهروندان می‌توانند خرید خودشان را به یک واحد برسانند و در غیر این صورت سهم خود را به قیمت روز در بازار بفروشند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما نخستین طرحی که داریم در محدوده نواب – هلال احمر قرار دارد. اگر نهایتا فرد خریدار خواست بفروشد، در آخر طرح به قیمت روز می‌فروشد.

وی با بیان اینکه قیمت پایه را کارشناس بورس مشخص می‌کند، گفت: هدف این است که ما منابع خرد مردم را به سمت مسکن بیاوریم، ما مسکن لوکس نمی‌خواهیم بلکه می‌خواهیم دهک‌های پایین را صاحب خانه کنیم.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, اقتصادی, تیتر یک, شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد