شهردار منطقه۲۲ نگهداشت شهر را یکی از ماموریت های اصلی و مهم در مدیریت شهری در منطقه عنوان کرد و گفت: باتلاش شبانه روزی همکاران ما، طرح نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات منطقه در حال اجراست و خوشبختانه با افزایش سرعت خدمات رسانی در محلات، رضایتمندی شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

حمیدرضا حاجوی نگهداشت شهر را یک مسئولیت خدمات رسان در مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: این مسئولیت اجتماعی، وظایفی را برای ما تعریف کرده است که با اجرای ۱۰ها خدمت در راستای طرح تحول نگهداشت شهر به بهترین شکل ممکن و در راستای رفاه و آسایش شهروندان عزیز در منطقه۲۲ انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: در طرح ویژه نگهداشت شهر، معاونان و شهرداران نواحی با حضور میدانی خود در محلات سطح منطقه، اقدام به پایش مشکلات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری نموده و با شناسایی آسیب‌های موجود، برطرف کردن نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

شهردار منطقه ۲۲ با تأکید بر مشارکت مردم در اجرای طرح تحول نگهداشت شهر اظهار کرد: اگر نیازهای مردم از طریق خودشان احصا و از طریق سامانه‌ ۱۳۷ پلاس خواسته‌های خود را به مدیران شهری برسانند، ضمن اجرای باکیفیت‌تر طرح‌، همبستگی بین مردم و مدیران شهری نیز افزایش خواهد یافت.

شهردار منطقه۲۲ اضافه کرد: در حال حاضر تمامی فعالیت‌های خدمات شهری و محیط زیستی در طرح نگهداشت و پاکسازی سراسری معابر و شریان‌های اصلی شهر در شمال غربی پایتخت در حال انجام می باشد.

وی نگهداشت و پاکسازی کامل معابر اصلی و بزرگراهی، جاروزنی معابر، شست و شوی مخازن و زیر مخزنی های محلات سطح منطقه، شست و شوی جداول و لایروبی انهار، پاکسازی جداره های شهری و شستشوی تابلوها و المان های شهری و همچنین طعمه گذاری در محلات را با حضور نیروهای خدمات شهری و فضای سبز با ادوات و تجهیزات از جمله این اقدامات برشمرد.

حاجوی یادآور شد: در حوزه نگهداشت فضای سبز عملیات آب شویی درختان، علف تراشی و … صورت گرفته است.

وی اولویت رسیدگی به آسفالت محله ها در طرح نگهداشت را از جمله اقدامات مهم عمرانی خواند و گفت: رسیدگی به معضلات عمرانی و رفع مشکلات تردد ساکنان محلات و ساختمانهای جدید الاحداث در سطح منطقه، همواره از مهمترین دغدغه های مدیران شهری بوده است که در حال حاضر طی پیگیری‌های مکرر آسفالت مورد نیاز برای مناسب سازی معابر شریانی در اختیار اکیپ های اجرائی قرار گرفته و برحسب الویت بندی، روکش دستی آسفالت معابر نیز در حال انجام است.

حاجوی در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش سکونت شهروندان در غربی ترین ناحیه این منطقه که با سرعت قابل توجهی در حال وقوع است، تلاش خواهد شد تا با تامین سرانه ها و نیازهایی همچون ایجاد دسترسی از طریق معابر آسفالتی در محدوده شهرک الهیه غرب و شهرک مروارید شهر اقدامات قابل توجهی در این نقطه از منطقه نیز صورت پذیرد.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد