کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند به‌طور مستقیم با مدیران بانک گفت‌وگو کرده و دغدغه‌های خود را بیان کنند.

معاونان مدیرعامل و رؤسای ادارات کل ستادی بانک از شنبه ۶ خرداد تا پایان این ماه پاسخگوی تماس‌های تلفنی کارکنان بانک هستند.

این اقدام در راستای تقویت ارتباط مدیران ستادی و کارکنان صورت می‌گیرد و تا پایان ماه جاری هر روز یکی از مدیران ستادی به مدت ۲ ساعت پاسخگوی کارکنان خواهد بود.

شنیدن بی‌واسطه مشکلات کارکنان، آگاهی بیش از پیش مدیران ستادی از دغدغه‌های کارکنان صف و ایجاد تسلط کامل‌تر مدیران به چالش‌های پرسنلی و عملیاتی سازمان از جمله اهداف برقراری این ارتباط است.

گفتنی است این طرح معطوف به برهه کنونی نیست و در ماه‌های آتی نیز مجدداً اجرا خواهد شد.

(Visited 7 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد