شرکت بیمه ملت به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور با هدف ارائه محصولات و خدمات، در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) تهران 1402 به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور حضور خواهد یافت.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی تهران ۱۴۰۲ به عنوان بزرگترین رويداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور با حضور شرکت‌های معتبر در حوزه بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ۱۴۰۲  در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

بیمه ملت به عنوان توانگرترین شرکت صنعت بیمه با هدف برقراری ارتباط مستقیم و مشاوره تخصصی در زمینه محصولات و خدمات خود در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران میزبان مدیران، کارشناسان و فعالان اقتصادی کشور خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، زمینه ساز حضور سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه است تا در کنار یکدیگر با حضور در این نمایشگاه، زمینه‌های توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه‌ها، افزایش دانش و بینش سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی و خدمات بیمه‌ای مورد نیاز پروژه‌ها را فراهم آورند.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد