این پروژه منجر به خودکفایی بیش از ۳۵۰۰ تن از ورق های مورد نیاز زنجیره تامین ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ شده و پیشبینی میشود بومیسازی این سه نوع ورق توسط شرکت ساپکو زمینهساز کاهش ارزبری بیش از چهار میلیون یورو در سال باشد.
true
true
true
در راستای تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینه واردات، زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری دو شرکت فولاد مبارکه و ورق خودرو موفق به بومیسازی ورقهای مصرفی در خودرو شد.
true
شرکت ساپکو با هدف توسعه و تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینههای واردات، با همکاری زنجیره تامین، موفق به بومیسازی و تولید انبوه ورق گرم استحکام بالای HE445D با ضخامت های ۲.۵ ، ۳ و ۳.۵ میلی متر مصرفی مجموعه درایو پلیت گیربکس اتوماتیک خودروهای ۲۰۷، تارا و دنا پلاس در شرکت فولاد مبارکه و همچنین ورق گالوانیزه استحکام بالای پیشرفته دو فازی گرید DP590 شامل دو نوع ورق با ضخامت ۱.۱۷ میلیمتر با عرض های ۱۰۱۰ و ۷۶۰ میلیمتر مصرفی قطعات تقویت داخلی در جلو، محکم کننده داخلی در عقب بدنه خودرو تارا و نیز با ضخامت ۱.۲۷میلیمتر با عرض های ۱۱۳۵ و ۱۱۲۵ میلیمتر مصرفی قطعات تقویت ستون بالایی وسط بدنه خودروی تارا در شرکت ورق خودرو شد.
(Visited 13 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد