اگه شما هم جزو اون دسته افرادی باشید که با دیدن لباس و پارچه ذوق زده می شید و عاشق مد و فشن و ترندهای روز دنیا و پیگیرشون هستید پیشنهاد می کنم اگه دنبال شغلید برای اینکه این علایق جذابتون به نتیجه برسه بهتره شغل خیاطی رو انتخاب کنید تا هر روز و هر روز با این مسائل روبرو باشید و از کارتون لذت ببرید.

  اگه شما هم جزو اون دسته افرادی باشید که با دیدن لباس و پارچه ذوق زده می شید و عاشق مد و فشن و ترندهای روز دنیا و پیگیرشون هستید پیشنهاد می کنم اگه دنبال شغلید برای اینکه این علایق جذابتون به نتیجه برسه بهتره شغل خیاطی رو انتخاب کنید تا هر روز و هر روز با این مسائل روبرو باشید و از کارتون لذت ببرید، ضمن اینکه بدونید خیاطی بجز اینکه یه حرفه هست، هنره، هنر طراحی و تطابق پارچه و طرح، رسم الگو، برش پارچه و بهترین و تمیزترین دوخت تا بتونید مشتریتونو همیشه داشته باشید. برای اینکه بتونید یه خیاط حرفه ای و معروف بشید باید تو بهترین کلاسهای خیاطی دوره ببینید، اونم نه هر آموزشگاهی، باید تو بهترین کلاسهای خیاطی کرج و استان البزر شرکت کنید با نام آموزشگاه هنر پارس که دارای ویژگی ها و خدمات ویژه ای برای شماست. روی لینک دوره آموزش خیاطی کیلیک کنید تا کمی ازون بیشتر بدونید.

آکادمی هنر پارس دارای خصوصیات منحصر بفردی هستش که تو هیچ آموزشگاه دیگه ای نمی تونید مثل اون رو ببینید که شامل موارد زیره:

۱-فضا و کارگاه آموزشی با متراژ بالای ۲۰۰ متر مربع که برای راحتی هنرجویان طراحی شده است.

۲-کارگاه دارای میز و صندلی های استاندارد و مبلی برای هنرجویان تهیه و ساخته شده است تا بتوانند براحتی و در ساعت های طولانی دچار خستگی نشوند.

۳-کارگاه دارای تجهزات فراوان و کامل و بروزی هستش که شامل چرخ های خیاطی صنعتی و راسته دوزی، چرخ های سردوز سه نخ و پنج نخ، اتوهای بخار ایتالیایی و … همچنین ابزار و تجهیزات برای رسم الگو و برش کامل هستند و قابل استفاد برای همه هنرجویان.

۴-کلاس ها بصورت خصوصی با تعداد هنرجویان یک الی سه نفره تشکیل میشه و هم هنرجو هم مدرس فرصت کافی برای آموزش و یادگیری کامل رو  دارن و این شرایطیه که تو هیچ آموزشگاهی نمی تونید ببینید چون معمولا ۱۰ الی ۱۵ نفر هنرجو دارند با یک یا دو چرخ خیاطی و تو اون ازدحام مسلما چیزی از درس متوجه نمی شن.

۵-آکادمی هنر پارس، بهترین آموزشگاه خیاطی در سطح ایران، خیاطی رو با روشی بهتون یاد میدن که در دانشگاه ها هم تدریس میشه و بروزترین متد دنیاست یعنی متد مولر که نزدیک ترین الگو رو به اندام ایرانی ها داره.

۶-آکادمی هنر پارس به هنرجو تضمین آموزش می ده یعنی اگر کسی سرفصلی را کامل یاد نگرفت می تونه بارها اون رو از استاد خود برای تدریس دوباره درخواست کنه و وقتی کامل مسلط شد تأییدیه یادگیری را بده.

۷-تو کلاس های خیاطی شما با انواع ابزار و تجهیزات رسم الگو آشنا میشید، همچنین طرز راه اندازی چرخ های خیاطی و سردوز را برای استفاده صحیح هنرجویان به آنها آموزش داده میشه و همچنین طریقه صحیح اندازه گیری قسمت های مختلف بدن رو بهتون یاد میدن.

۸-همچنین آکادمی هنر پارس این تضمین را به شما می ده که اگه به هر دلیلی از آموزش، نحوه تدریس و سرفصل ها ناراضی بودین می تونین شهریه تون را پس بگیرید.

۹-شما برای ثبت نام می تونید تلفنی با مشاورین حرفه ای و کاملا مطلع آکادمی هنر پارس درباره انواع دوره ها و علایقتون صحبت کنید تا به شما بگویند باید در چه دوره ای ثبت نام کنید و یا به صورت حضوری به محل آموزشگاه مراجعه نمایید و هم از کارگاه بازدید و هم مشاوره کنید و هم رزرو و ثبت نام خودتون رو انجام بدید.

۱۰-یکی دیگه از شرایط خوب آکادمی هنر پارس اینه که اگر کسی نمی تونه تمام شهریه را یکجا پرداخت کنه، برایش شرایط اقساطی و پرداخت در چند مرحله قرار میدن تا همه افراد از هر قشری بتونند ازین کلاس های عالی و ایده ال استفاده کنند.

۱۱-یکی دیگه از خصوصیات ویژه بهترین کلاسهای خیاطی آکادمی هنر پارس اینه که هفت روز هفته درش بروی شما بازه و کلاس ها در جریانه، همچنین روز و ساعت های متنوعی برای ثبت نام در نظر گرفته شده تا افراد بتونند کلاسشون رو با مسائل شخصیشون مثل شغل، تحصیل و زندگی تطبیق بدن و بهترین انتخاب رو داشته باشن.

۱۲-همچنین برای کسانی که کل هفته رو نمی تونن تو کلاسا شرکت کنند هم، کلاس های فشرده آخر هفته ای در نظر گرفته شده که پنجشنبه ها و جمعه ها برگذار میشه.

۱۳-قابل ذکره شرکت تو کلاس ها هم برای خانم ها و هم آقایون آزاده و رنج سنی خاصی هم وجود نداره و نوجوونی که ریاضی رو بلد باشه هم می تونه تو کلاس ها شرکت کنه، چون متد مولر برای رسم الگو کمی حساب و کتاب داره.

۱۴-آموزشگاه هنر پارس دارای دوره های مقدماتی و تخصصی خیاطی زیادی هستش و همچنین دوره طراحی لباس هم داره که از واجبات یادگیری برای کسانیه که می خوان خیاط بشن چون حتما شما بعنوان یه خیاط طرح های زیادی تو ذهنتون دارید و یا حتی مشتریتون هم دوست داره اون چیزی که تو ذهنشه رو کاغذ ببینه، پس توصیه می کنیم به موازات دوره خیاطی یا پس از پایان اون، دوره طراحی لباس رو حتما یاد بگیرید تا هم توانایی هاتون به عنوان یه خیاط حرفه ای بیشتر بشه و پیشرفت زیادی تو این زمینه داشته باشید.

۱۵-بعد از اتمام دوره تون تو بهترین کلاسهای خیاطی و یادگیری تمام سرفصل ها و ارائه یه نمونه کار از مواردی که یاد گرفته اید بعنوان امتحان، مدرک بین المللی دوزبانه، بین المللی و ترجمه شده تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و آکادمی پارس بهتون تعلق می گیره که براتون می تونه کارآیی زیادی مثل دریافت مجوز برای داشتن مزون، کارگاه خیاطی و یا آموزشگاه بگیرید، همچنین برای راه اندازی کسب و کار می تونید تقاضای وام بدید، با این مدرک می تونید تو کارخونه های بزرگ صنعتی تولید پوشاک، کارگاه های خیاطی و مزون ها استخدام بشید، حتی اگر به متد مولر تسلط فراوون دارید و این قدرت رو در خودتون می بینید که می تونید با بیانی سلیس و گویا تدریس کنید، برای مدرس شدن تو آموزشگاه های آزاد و معتبر و آکادمی  هنر پارس اقدام کنید.

۱۶-یکی دیگه از خدمات که فقط مخصوص آکادمی هنر پارسه، کارت گارانتی پشتیبانی هستش که موقع ثبت نام بهتون داده میشه که دارای اعتبار ۵ ساله، خدمات رایگان و نامحدود تا پایان اعتبار کارت چه هنرجوی ما باشید و چه دوره تان تمام شده باشد ادامه داره و خلاصه شامل موارد زیره:

شرکت تو ورک شاپ های تخصصی خیاطی و طراحی باشه با موضوعات جالب و خارج از سرفصل، حضور تو اردوهای بازدید از کارخانه های صنعتی تولید لباس، چاپخانه های صنعتی لباس و همچنین کارگاه های گلدوزی صنعتی، شرکت تو کلاس های رفع اشکال رایگان، استفاده از تجهیزات کارگاه، دریافت مشاوره از متخصصین علم بیزینس موسسه برای راه اندازی کسب و کار و همچنین معرفی تون به شرکت ها، کارگاه ها و کارخونه های معتبر بعنوان کارآموز و سپس اگر خودی نشون بدین بعنوان کارمند استخدام بشید و خیلی خدمات ویژه دیگه.

با توضیحاتی که داده شد اگه هنوز هم فکر می کنید شغل آیندتون می تونه خیاطی باشه و دوست دارید یه خیاط توانا و با اعتماد بنفس بالا باشید، بهتره پس از مشاوره تلفنی یا حضوری، بازدید از کارگاه و مرور سرفصل هایی که قراره یاد بگیرید نسبت به ثبت نام اقدام کنید و البته قبل ازون به سایت رسمی آکادمی هنر پارس هم سری بزنید.

(Visited 18 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد