در نشست شهردار منطقه ۲۲ با رئیس و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت علمی این دانشگاه تأکید شد.

شرفی در جمع اساتید دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: با توجه به جایگاه علمی دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی می توان ضمن گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی فی مابین دو مجموعه، از ظرفیت ها و پتانسیل های علمی آن در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری نیز بهره برد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط مدیریت شهری با دانشگاه‌، تصریح کرد: استفاده مدیران شهری از تجربیات و دانش نخبگان دانشگاهی می‌تواند تأثیر چشمگیری در توسعه پایدار شهری در حوزه‌های مختلف داشته باشد. در همین راستا تلاش خواهیم کرد تا در مباحث مرتبط با شهر و شهروندان، از طرح ها و ایده های دانشگاهی بیش از گذشته استفاده نماییم چرا که مطمئنیم معضلات و مشکلات شهری را می توان با کمک تخصص علمی و تجربه نخبگان دانشگاهی بهتر و سریعتر حل ‌و فصل کرد.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: با توجه به شخصیت علمی شهردار محترم تهران و تاکید ایشان بر ارتباط‌گیری بیشتر و بهتر با نخبگان، اساتید و صاحب نظران دانشگاهی، تلاش خواهد شد؛ تا با بهره‌گیری ازظرفیت‌های محلات، نخبگان و اساتید دانشگاهی در جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر و بهبود کیفیت زندگی شهروندان قدم های مثبتی برداشته شود چراکه شخصیت های علمی و دانشگاهی با نگاهی علمی‌تر و ملموس‌تر می توانند نیازهای شهروندان را بررسی نمایند.

وی با بیان اینکه دانش نخبگان دانشگاهی می‌تواند تأثیر چشمگیری در توسعه شهری در حوزه‌های مختلف داشته باشد؛ تصریح کرد: از آنجایی که زیرساخت‌های فرهنگی جامعه می بایست با زیرساخت های اجتماعی همراه باشد و فرهنگ با جان شهر یکی شود؛ امیدواریم با همکاری و هم افزایی با بدنه علمی این دانشگاه شاهد اثرگذاری اقدامات فرهنگی و ارتقای اثرگذاری آنها متناسب با نیاز شهروندان در منطقه باشیم.

وی افزود: مدیریت شهری می تواند با همکاری و همراهی مراکز علمی فناوری‌های روز جامعه را در پیشبرد اهداف کلان بکار بسته و با استفاده از توان علمی، تجربیات و دانش نخبگان دانشگاهی تأثیر چشمگیری در جهت افزایش کیفیت شهروندان و خدمات رسانی بیشتر به آنها در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

در پایان این جلسه نیز شرفی به همراه مدیران شهری منطقه ۲۲ به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه علامه ادای احترام کرد.

(Visited 14 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد