امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رییس ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی شهرداری تهران، قدرت ا... محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همراهی حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و جمعی از مدیران شهری از روند اقدامات و فعالیتهای این منطقه در مرز چذابه بازدید کردند.

ابتدا رییس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران ضمن بهره برداری رسمی از تونل سایه بان ۵۰۰۰ متر مربعی در نقطه صفر‌ مرزی که توسط شهرداری منطقه ۳ و با سازه اساسی جهت استفاده زائرین حسینی ساخته شده این اقدام منطقه ۳ را اقدامی ماندگار و ارزشمند جهت استفاده زائرین عبوری در سالهای بعد نیز برشمرد.

جوانی شهردار منطقه ۳ ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه گفت ؛ عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ از ۱۴ مرداد ماه جهت انجام فعالیت های مقدماتی به مرز چذابه اعزام شده اند. جوانی ابراز داشت ماشین آلات متعددی من جمله بابکت ، فان، پیکاپ ، خودرو سواری و موتور سیکلت جهت خدمات رسانی بهینه به مرز ارسال شده است.ایشان از فعالیت ۱۵۰ کارگر در سه شیفت بعنوان پاکبان در پایانه مرزی چذابه خبر داد و به برگزاری ۱۰ شب استیج و برنامه ویژه فرهنگی در محوطه پایانه اشاره کرد و افزود این برنامه ها از ۸ شهریور آغاز خواهد شد.

جوانی همچنین به استفاده از ظرفیت خیرین جهت کمک به مواکب این گذرگاه اشاره نمود .

در ادامه قدرت الله محمدی از محوطه ۴۰۰۰ متری و سایت منطقه ۳ که مراحل دیوارچینی آن به اتمام رسیده بازدید کرد و اظهار داشت با توجه به لزوم استقرار نیروی انسانی ،تجهیزات،عوامل آتش نشانی و … انشالله با ساخت بنای مناسب در این سایت در سالهای آتی شاهد ارتقای کیفیت خدمات رسانی به زائرین حسینی خواهیم بود.

در پایان جوانی و محمدی ضمن حضور در میان آتش نشانان اعزام شده به مرز چذابه از تجهیزات ، فعالیت ها و روند خدمات رسانی سازمان آتش نشانی در پایانه بازدید نمودند .

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد