شهردار منطقه2 پایتخت گفت: با استقرار نیروهای خدمات شهری در پایانه مرزی زرباطیه جمع آوری روزانه بیش از 20تن زباله و نظافت145 کیلومتر معابر در سه شیفت کاری انجام می شود.

مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: همزمان با برپایی مراسم اربعین حسینی (ع) در کشور عراق و راهی شدن جمعیت عظیمی از زائران ایرانی به شهر کربلا، ستاد اربعین منطقه۲ از بیست و هشتم   مردادماه با استقرار در پایانه مرزی زرباطیه به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی مسیرهای پیاده روی پایانه مرزی زرباطیه عراق از روزهای قبل از اعزام زائران آغاز شده است افزود: همزمان با عملیات پاکسازی مسیر به منظور حفظ بهداشت محیط با استقرار بیش از ۱۲۰ مخزن پسماند ،جمع آوری زباله ها به صورت مکانیزه انجام می شود.

وی افزود: زباله های تولیدی درروزهای نخست ۲۰تن بود که در روزهای پایانی با توجه به افزایش تعداد زائران میزان پسماندهای جمع آوری شده افزایش یافت.

وی  از پاکسازی و نظافت ۱۴۵هزار مترمربعی محوطه پایانه مرزی زرباطیه  به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر خبر داد و تصریح کرد: روزانه ۳۰تن زباله  توسط خادمین حسینی از این محوطه جمع‌آوری می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: شستشوی یک کیلومتری از معابر و همچنین شستشو و نظافت ۱۵۳ چشمه سرویس بهداشتی به صورت مستمر توسط  خادمین  در سه شیفت کاری به صورت روزانه، انجام می‌شود.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد