مترو برای دانش آموزان و دانشجویان تهرانی مهر رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تمهیدات مترو برای سال تحصیلی جدید گفت:طبق تمهیدات شهردار تهران، دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند مهر رایگان از مترو استفاده کنند.

مسعود درستی افزود: به منظور افزایش آمادگی ناوگان متروی تهران برای ارائه خدمات حداکثری در مهر، بازسازی و نوسازی ۱۲ رام قطار و تأسیسات ایستگاه‌ها مانند پله‌های برقی درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با تأکید بر اینکه سعی کردیم با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم میزان خرابی‌ها را کاهش دهیم، گفت: این قطار‌ها تا پایان شهریور به ناوگان متروی تهران اضافه می‌شود.

مسعود با اشاره به کاهش سر فاصله حرکت قطار‌ها در ساعت‌های پیک ترافیک گفت: سعی می‌کنیم به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که در صورت استقبال مسافران، با اعزام قطار‌های فوق‌العاده به صورت موقت سر فاصله را کاهش دهیم؛ اما زیر ساخت‌ها اجازه نمی‌دهد که به صورت دائم سر فاصله قطار‌ها در خطوط کاهش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه به جز بازسازی قطارها، اقدامات متعددی برای تعمیرات زیرساخت‌های مترو در طرح استقبال از مهر انجام شده است، افزود: پله‌های برقی جزو زیر ساخت‌های کلیدی برای تردد مردم در شهر زیر زمینی هستند و به منظور افزایش رفاه حال مسافران، از اواخر مرداد بازسازی اساسی پله‌برقی‌ها طبق برنامه‌ریزی در حال انجام است.

مسعود درستی افزود: سعی ما این است که اول مهر پله برقی خاموش نداشته باشیم و امیدوارم دانش‌آموزان و دانشجویان سال تحصیلی جدید بدون دغدغه برای جابجایی‌های درون‌شهری خود از حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص مترو استفاده کنند.

(Visited 7 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی, اخبار اصلی, تیتر یک برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد