تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در مسیرهای عبوری و بزرگراهی منطقه ۲ پایتخت پیش بینی شد.

محمد حسین کریمی،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: با توجه افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها همزمان با ایام بازگشایی مراکز آموزشی که موجب افزایش حجم ترافیک می شود ، در صدد پیش بینی تمهیدات لازم برای روانسازی تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در بزرگراه ها و معابر منطقه هستیم .

وی همکاری پلیس با مدیریت شهری را ارزشمند برشمرد و افزود: روانسازی تردد و تسهیل در عبور و مرورهمراه با آرامش شهروندان از اهداف مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است و امید می رود با برنامه ریزی صورت گرفته این اهداف پیش بینی شده محقق شود.

وی بابیان اینکه ایمن سازی و مناسب سازی معابر منتهی به مدارس در دستور کار قرار گرفته است گفت: در این طرح مراكز آموزشي تاثیر گذار در ترافیک معابر اصلي شناسایی و برنامه عملیاتي برای كنترل و نظارت بر ترافیک معابر منتهی به این مراکز آموزشی و مدارس اجرا می شود.

کریمی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، تمهیدات لازم برای آمادگی هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سرویس رسانی مطلوب به شهروندان ومدیریت سفر و نیز کاهش زمان انتظار در پایانه ها و ایستگاه های تاکسی پیش بینی شده است.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد