اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در راستای بهبود معیشت فرهنگیان، تا کنون ۲۲ تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضا کرد.

 «محمود نقوی» مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمت‌رسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام به فرهنگیان، خواستار افزایش همکاری‌های ۲جانبه شد.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان همدان با اشاره به سبد کامل خدمات و محصولات این بانک در ارائه وام قرض‌الحسنه به مردم جامعه به خصوص کارکنان ادارات، گفت: تا کنون بیش از ۲۲ تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح‌های «حمایتی اشخاص حقوقی»، «اعتبار در حساب جاری»، «کالاکارت» و «اندوخته اجتماعی» با اداره کل آموزش و پرورش ناحیه ۱و۲، قروه، جوکار، ثامن، کبودرآهنگ، نهاوند، اسدآباد، ملایر، بهار و رزن امضا شده است.
«نقوی» اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله ‌العالی)، بزرگ‌ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است و اگر کشوری منابع طبیعی داشته باشد، اما نیروی انسانی نداشته باشد به مقصد نمی‌رسد.
در ادامه «مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان با ارائه گزارشی از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و نحوه ارائه خدمت به فرهنگیان استان، به تشریح روند پرداخت وام پرداخت.
وی گفت: رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقویت مباحث فرهنگی و اجتماعی به ویژه توجه به آموزش و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه است.

(Visited 63 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد