سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از تلاش های مدیرعامل پست بانک ایران در توسعه خدمات به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تقدیر کرد.

 خاندوزی در پاسخ به گزارش بهزاد شیری از مراسم روز باجه‌های بانکی روستایی و رونمایی از خدمات جدید در این باجه‌ها از وی برای تلاش در توسعه خدمات به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته  تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از گزارش شیری به وزیر امور اقتصادی و دارایی آمده است:
توسعه باجه‌های بانکی روستایی نقش مهمی در اشاعه شمول مالی مناطق دور افتاده و روستایی کشور دارد. کنترل و راهبردی باجه‌های بانکی روستایی با نگاه توسعه کمی و کیفی خدمات آن می‌تواند به توسعه شمول مالی و بهبود عدالت اجتماعی در حوزه خدمات پولی و بانکی منجر شود.
طی سه سال اخیر، برای توجه ویژه به این ماموریت در پست بانک ایران، سوم شهریور در هفته دولت روز باجه‌های بانکی روستایی نام‌گذاری شده است که ضمن برگزاری آیین خاص این روز همراه با رونمایی از خدمات جدید و از تلاشگران این حوزه تقدیر به عمل می‌آید.
رونمایی و افتتاح ۷۶ طرح و پروژه بانک به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳٫۲۹۱ میلیارد ریال در سراسر کشور، تجلیل از ۲۱۵ مسئول باجه بانکی روستایی منتخب، رونمایی از سامانه «به وقت شما» با هدف مشارکت دادن باجه‌های بانکی روستایی در نظام روستایی در نظام تصمیم سازی و تصمیم بانک بخشی از این مراسم بود.
همچنین اعطای ۱۰۰۰ فقره فعالیت باجه بانکی روستایی صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رونمایی از نظام آراستگی در باجه‌های بانکی روستایی با هدف ساماندهی، نظم، ترتیب، استانداردسازی و چیدمان باجه‌ها نیز در این مراسم رونمایی شد.

(Visited 7 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد