گروه سرمایه‌گذاری غدیر و دانشگاه صنعتی شریف در زمینه احداث پلنت‌های مایع‌سازی گاز طبیعی (LNG) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم که با حضور دکتر عبوری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه و معاونین و مدیران گروه سرمایه‌گذاری غدیر برگزار شد، دو مجموعه یاد شده در راستای تداوم فعالیت‌های علمی و اجرایی دانش‌بنیان خود  تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ایجاد پلنت‌های گاز مایع امضا کردند.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در این مراسم با تاکید بر اهمیت موضوع ناترازی انرژی، خصوصا گاز در فصل سرما و صدماتی که به حوزه صنعت از این ناحیه وارد می‌شود، گفت: با توجه به نیاز غدیر و اراده‌ای که در این حوزه در گروه سرمایه‌گذاری غدیر وجود دارد، همچنین تجربیات دانشگاه شریف حرکت به سمت ایجاد پلنت‌های گاز مایع  و ذخیره‌سازی خوراک مورد نیاز صنایع غدیر در فصل تابستان یک ضرورت است.

عبوری اضافه کرد: این مسیر راهی است که امروز دنیا به سمت آن حرکت می‌کند و کشور عزیزمان ایران نیز به‌عنوان یکی از قطب‌های نفت و گاز دنیا ناگزیر به قدم برداشتن در این راه است به همین دلیل تمام تلاش و اراده خود را به‌کار می‌گیریم تا در کنار دانشگاه ظرفیت‌های لازم جهت اجرایی شدن این طرح را به میدان آوریم.

در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات مشترک انجام شده در زمینه‌های مختلف دانش‌بنیان میان دانشگاه صنعتی شریف و گروه سرمایه‌گذاری غدیر توسط کمیته راهبردی مشترک دو مجموعه ارائه شد.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: انرژی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد