سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، سامانه اعتبارسنجی که شرایط استاندارد صدور بلیت هواپیما را در نظر می‌گیرد به زودی راه‌اندازی می‌شود.

جعفر یارزلو گفت:  مجوز بسیاری از شرکت های خدمات مسافرتی به دلیل عدم فعالیت مناسب و ارائه خدمت مطلوب به مسافران تعلیق می‌شود و در این شرایط به هیچ عنوان سازمان هواپیمایی کشور کوتاهی نمی کند و اگر تخلفی انجام شود به سرعت رسانه‌ای می‌کنیم.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، هر روز کارشناسان در سازمان هواپیمایی با رصد سیستم های اینترنتی و سامانه های برخط اقدام به بررسی وضعیت و نحوه خدمات رسانی در شرکت های خدمات مسافرتی می کنند.

او می گوید: لیست سایت های فروش بلیت در سایت سازمان هواپیمایی کشور قرار دارد و مسافران برای خرید بلیت از سایت های معتبر می توانند به این لیست ها مراجعه کنند.

یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور در حال تهیه یک سامانه اعتبار سنجی بلیت است که از طریق آن تمامی شرایط دارای استاندارد صدور بلیت لحاظ می شود و بلیت های دارای اصالت از لحاظ قیمت و فروش در اختیار مسافران قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سایت های دارای مجوز به لحاظ دسترسی کاملا مطمئن هستند. مسافران می توانند لیست شرکت های خدمات مسافرتی دارای اعتبار را از سایت انجمن شرکت های هواپیمایی دریافت کنند.

(Visited 4 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, اقتصادی, تیتر یک برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد