در یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بیمه کشور،شرکت بیمه سرمد همگام با سایر شرکت‌های بیمه در نمایشگاه «کیش اینوکس» حضور پیدا کرده است. بیمه سرمد طرح دندان‌پزشکی انفرادی و خدمات نرم‌افزار نسخه‌چی را در این رویداد به معرض دید گذاشته است. آقای بهشتی‌نژاد، مدیرعامل شرکت در روز اول نمایشگاه از غرفه بانک صادرات و بیمه […]

در یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بیمه کشور،شرکت بیمه سرمد همگام با سایر شرکت‌های بیمه در نمایشگاه «کیش اینوکس» حضور پیدا کرده است. بیمه سرمد طرح دندان‌پزشکی انفرادی و خدمات نرم‌افزار نسخه‌چی را در این رویداد به معرض دید گذاشته است.

آقای بهشتی‌نژاد، مدیرعامل شرکت در روز اول نمایشگاه از غرفه بانک صادرات و بیمه سرمد بازدید کرد و با مدیران شرکت‌های مختلف حاضر در نمایشگاه جلسات متعددی را در جهت تبادل اطلاعات و هم افزایی برگزار کردند.

رویداد کیش اینوکس در طول سال‌های برگزاری با برخورداری از حمایت و مشارکت گسترده وزارت‌خانه‌ها، دستگاه‌ها و فعالین اقتصادی بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین مشارکت‌کنندگان بین‌المللی به محلی برای ارائه قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی داخلی و بین‌المللی تبدیل شده است.

دهمین دوره رویداد کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

بسترسازی تامین مالی شفاف و متنوع، ظرفیت‌سازی شرکت‌های رتبه‌بندی اعتباری، نقش سیستم بانکی کشور در مسیر مهار تورم و رشد تولید، استفاده از ظرفیت‌های مشترک بازار پول و سرمایه، معرفی ابزارهای صنعت بیمه در مسیر تحقق شعار سال بخشی از اهداف دهمین دوره برگزاری رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ می‌باشد.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد