طی مراسمی و با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک شهر، از سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک رونمایی شد.

در این مراسم که دکتر رحیم طاهری قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این بانک حضور داشتند، سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر که از سوی هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک طراحی و تولید شده است، در شعبه پردیس کیش رونمایی شد.

سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر با قابلیت ارائه گزارش ها، آلارم ها، اعلان ها و تحلیل پارامترهای حیاتی در عملکرد بدون وقفه زیرساخت های بانک را دارد. این سامانه یکی از محصولات ویژه ارزشمند و پرکاربرد است.
این سخت‌افزار طراحی شده در حوزه هوشمندسازی، به کمک سنسورهای مختلف، می تواند خدمات گسترده و متعددی در جهت پایش و مانیتورینگ دیتا سنترها، کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه بهبود فعالیت منابع انسانی و پیشگیری از وقوع بحران و مدیریت بحران ارائه ‌دهد.
“اتصال به تمام سنسورهای کنترل و نظارت در حوزه هوشمندسازی بدون محدودیت”،”تشخیص میزان مصرف انرژی و کاهش آن تا حدود ۵۰ درصد در بانک‌ها و سایر مکان‌ها”، “افزایش طول عمر تجهیزات از جمله دیتا سنتر باتری‌های یو پی اس”،”کاهش مصرف انرژی”، “ارتقاء سیستم ایمنی و امنیت شعب و سیستم حریق و سیستم دزدگیر”، “کاهش هزینه منابع انسانی”و “کاهش درصد خطا نزدیک به صفر”تنها بخشی از مزایای سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر است.
(Visited 6 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد