معاون وزير ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: با فرهنگ‌سازی در حوزه پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء آگاهی های جامعه میتوانیم از ابتلای جوانان و نوجوانان به اعتیاد جلوگیری کنیم و امیدوارم که به زودی ایرانی عاری از اعتیاد داشته باشیم.

محمود لیائی گفت: این نمایشگاه در دو نوبت گذشته به صورت تخصصی و برای مسئولان امر مبارزه با موادمخدر برگزار می‌شد، اما امسال و در هفته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس شاهد برگزاری نمایشگاه «یاریگران زندگی» به صورت عمومی هستیم.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا عموم مردم از نزدیک با مباحث و روش های پیشگیری از اعتیاد آشنا شوند.

مدیر عامل شرکت ملی پست بیان داشت: این نمایشگاه که با هدف آگاه سازی مردم و تبیین اهداف و تلاش‌های دستگاه های امر مبارزه با موادمخدر دایر شده است، قطعا اثرات خوبی را به دنبال خواهد داشت.

لیائی ادامه داد: همه دستگاه ها در امر مبارزه با موادمخدر به وظایف خود عمل میکنند و شرکت پست نیز در این حوزه، اقدامات و فعالیت هايى انجام داده كه اينجا بع مردم گزارش آن را می دهد.

وی در پایان گفت: با فرهنگ‌سازی در حوزه پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء آگاهی های جامعه میتوانیم از ابتلای جوانان و نوجوانان به اعتیاد جلوگیری کنیم و طی این سال های اخیر نیز شاهد تلاش دستگاه ها در این امر بوده‌ایم و امیدوارم که به زودی ایرانی عاری از اعتیاد داشته باشیم.

گفتنی است؛ در غرفه‌ای که در نمایشگاه یاریگران زندگی به شرکت ملی پست اختصاص داده شده است، کشفیات انواع جاساز موادمخدر و روان‌گردان در قالیچه، تابلو فرش، کتاب، کوله پستی، عروسک، کفش و ابزارآلات مختلف و… توسط ماموران پست به نمایش گذاشته شده است.

(Visited 24 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد