واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان در اقدامی کم سابقه و با هدف غنی نمودن منابع علمی کتابخانه این شرکت، اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۹۰۰ عنوان فنی، مهندسی، مدیریتی و عمومی نمود.

این نمایشگاه با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، محمد جامعی مدیر روابط عمومی، کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی، جهان مهر علی نیایی فر مدیر سازماندهی و روش ها، سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و جمعی از کارکنان بخش های مختلف شرکت و دانشحویان و اساتید دانشگاه علمی و کاربردی فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در کتابخانه واحد یادشده افتتاح شد. 

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: با وجود کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های کاغذی هنوز از جایگاه ویژه خود برخوردار هستند.
سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی گفت: امروز با اضافه شدن کتب جدید خریداری شده به موجودی کتابخانه، منابع کتابخانه ای حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است و جهت ترویج کتاب و کتاب‌خوانی تلاش بر این است کافه کتاب برای علاقه مندان راه اندازی گردد.
موسوی اظهار داشت: امیدواریم که برگزاری چنین نمایشگاهی، اشتیاق کارکنان را در امر کتابخوانی افزایش دهد.
محمد جامعی مدیر واحد روابط عمومی گفت: چیزی که ارزش کتابخانه را نشان می‌دهد، استفاده شدن کتاب‌های آن توسط علاقمندان  است.
وی افزود: وجود دانشگاه و کتابخانه در کنار یکدیگر، مسئولیت کتابخانه را در پشتیبانی از فعالیت های پژوهشی بیشتر می کند.
دکتر سبحانی از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی شرکت فولاد خوزستان گفت: ایجاد نمایشگاه ارزشمند است، اما ارزشمند تر از آن تبلیغ و ترویج کتابخوانی است.
گفتنی است، این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه به مدت ۶ روز کاری تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۵ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
(Visited 4 times, 1 visits today)
دسته بندی: صنعت و معدن برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد