قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا در همایش مشترک شعب منطقه شمال‌غرب بیمه دانا و ادارات رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در استان زنجان، بر ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان کشور تأکید و مسائل و دغدغه‌های احتمالی را بررسی کردند.

دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری در همایش مشترک مسئولان ادارات رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش و بیمه دانا که با حضور مدیران ارشد این وزارتخانه و رؤسای شعب استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان در شهر زنجان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در  این شهر و تقدیر از برگزارکنندگان این همایش، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، بررسی و رفع مشکلات احتمالی فرهنگیان عزیز در این چهار استان است تا بتوانیم ضمن تکریم آنها، خدمات در خور شأن معلمان را به ایشان ارائه کنیم.
وی، انعقاد مجدد قرارداد با آموزش و پرورش را موجب افتخار و سربلندی این شرکت دانست و با تشریح نقش بیمه در توسعه فرهنگ جوامع به ویژه کشورمان گفت: بیمه دانا همواره بر تداوم خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به فرهنگیان عزیز کشور و مرتفع نمودن نیازهای بیمه‌ای ایشان تأکید دارد.

دکتر احمد جوادی‌پور، رضایت قابل‌قبول جامعه فرهنگیان از کیفیت خدمت‌رسانی بیمه دانا را مورد اشاره قرار داد و افزود: امروز در کشورمان هیچ شرکت بیمه‌ای با به‌کارگیری عملیات بیمه‌گری به منافع مالی دست نمی‌یابد، چون همه‌ساله با افزایش  میزان تعرفه‌های درمانی، ضریب خسارت درمان افزایش می‌یابد، اما تلاش بیمه‌گران همواره بر این است که با ارائه خدمات به صورت کلی و جامع بتوانند فارغ از نگاه درمان‌محوری صرف، در سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز فعال بوده و سبد پورتفوی خود را متناسب کنند.
وی در بخش پایانی سخنان خود، آموزش و پرورش را اولویت بیمه دانا اعلام و تأکید کرد: در حال‌حاضر این شرکت بیش از  چهار میلیون نفر بیمه‌شده دارد و تلاش ما نیز این است که بهترین نوع خدمت‌رسانی بیمه‌ای را به ایشان، به ویژه فرهنگیان فرهیخته‌ی کشور ارائه دهیم.
در این همایش علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات ارائه شده از سوی بیمه دانا به فرهنگیان این استان، از نقش و تاثیر جامعه معلمان در رشد و بالندگی جامعه اسلامی سخن گفت و ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای، ارتقاء امنیت شغلی، افزایش سطح کمی و کیفی زندگی ایشان و آرامش روانی را، بهترین هدیه برای افزایش انگیزه در مسیر تعلیم و تربیت نسل آینده کشور عنوان کرد.
در ادامه همایش، ابوالفضل کفایتی معاون اداره نظارت و تسهیلات، احمد دانشفر رئیس اداره بیمه و درمان و سیداحسان شفیعی رئیس اداره تسهیلات و وام اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، روسای ادارات رفاه استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان نیز به صورت جداگانه، ضمن ارائه گزارشی از نحوه خدمت‌رسانی به فرهنگیان استان خود، خواستار رفع پاره‌ای از مشکلات و دغدغه‌های معلمان در حین اجرای قرارداد شدند.
در ابتدای این همایش نیز، علی نظری رئیس شعبه زنجان بیمه دانا، گزارشی از عملکرد این شعبه در خصوص چگونگی خدمات‌دهی بیمه‌ای به جامعه فرهنگیان استان ارائه و اظهار داشت: در طول ۱۶ ماه گذشته تاکنون بالغ بر ۶۸ هزار پرونده و ۹۶ هزار معرفی‌نامه برای معلمان استان صادر شده که حاکی از تلاش حداکثری این شعبه برای خدمت‌رسانی مطلوب به معلمان عزیز است.
به گفته وی، در حال‌حاضر این شعبه با همراهی شعبه ابهر، به بیش از پنج هزار نفر از فرهنگیان استان زنجان خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند.
در پایان همایش، دکتر جوادی‌پور قائم مقام بیمه دانا، با جمع‌بندی مطالب ارائه شده، ضمن پاسخگویی به سوالات و مسائل طرح‌شده از سوی رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان‌های یادشده، عنوان کرد: امیدوارم با افزایش تعامل، همدلی و همکاری متقابل، بیش از پیش شاهد رفع مشکلات و دغدغه‌های به حق معلمان باشیم.

(Visited 36 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد